Možnosti digitálního objednávání

Snadný nákup

Možnosti digitálního objednávání

Vaše možnosti digitálního objednávání u společnosti Weidmüller

Najděte a snadno vyberte produkty, které potřebujete, s pohodlným objednáním: jako váš partner v oblasti Industrial Connectivity víme, co je při nákupu důležité. Proto vám nabízíme řadu možností, jak si u nás objednat výrobky a optimalizovat nákupní procesy tak, aby vyhovovaly vašim individuálním požadavkům a vašim pracovním postupům. Volba je na vás.

Online obchod

Objednávejte prostřednictvím eShopu Weidmüller

Náš eShop vám nabízí nepřetržitý přístup ke kompletnímu sortimentu výrobků Weidmüller – přímo z počítače, tabletu nebo chytrého telefonu. Při výběru z více než 50 000 produktů vás podpoří intuitivní uživatelské vedení. Technické údaje, ceny a dostupnost jsou kdykoli k dispozici. Nákupní košík s funkcí odhlášení vám umožní provést objednávku během několika sekund. Pohodlné doplňkové funkce, jako je odesílání CSV, historie objednávek, přehledy nebo vlastní šablony objednávek, ještě více zefektivní vaše objednávkové procesy. Chcete-li se dozvědět více o našem eShopu a jeho funkcích nebo chcete-li požádat o přihlášení,kontaktujte nás prosím.

OCI rozhraní

Objednávání přes rozhraní OCI

Rozhraní Open Catalogue Interface (OCI) usnadňuje výměnu dat mezi vaším systémem pro plánování podnikových zdrojů a naším eShopem. To znamená, že náš eShop je integrován do vašeho systému prostřednictvím rozhraní OCI, takže máte přístup k našemu kompletnímu katalogu výrobků z vašeho systému plánování podnikových zdrojů. Můžete filtrovat a vybírat produkty, vkládat je do nákupního košíku a zadávat přímé objednávky, aniž byste museli měnit svou softwarovou aplikaci. Otevřený standard OCI je celosvětově podporován řadou poskytovatelů softwaru. Pokud se chcete dozvědět, jak integrace funguje a jaké možnosti vám OCI nabízí, kontaktujte nás.

Rozhraní EDI

Objednávání přes rozhraní EDI

Naše rozhraní Electronic Data Interchange (EDI) vám také nabízí možnost objednat naše produkty přímo z vašeho systému pro plánování podnikových zdrojů. Veškeré údaje o objednávce jsou automaticky přeneseny do našeho systému a okamžitě zpracovány. Objednávky, potvrzení objednávek, faktury a oznámení o dodání jsou přenášeny bleskově. To vám pomůže ještě více zefektivnit vaše nákupní procesy.

Společnost Weidmüller se spoléhá na standard EDI EDIFACT. Rádi pro vás implementujeme i další formáty, jako je XML nebo ANSI. Nabízíme přenosové protokoly AS 2 nebo ftp/sftp.

Pokud máte zájem o implementaci EDI u nás, kontaktujte nás.

Kontaktujte nás

Chcete-li se přihlásit do našeho internetového obchodu nebo máte zájem o jinou možnost digitálního objednání, kontaktujte nás.

* Povinná pole